סל הקניות שלך ריק
- קוסמטיקה מקצועית
קוסמטיקה מקצועית לפנים ולגוף של מותגים ישראליים
- קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לפנים, לשיער ולגוף של מותגים ישראליים
- קוסמטיקה ים המלח
מוצרים קוסמטיים המבוססים על מינרלים מים המלח מיצרנים המובילים בארץ
- משלוח חינם
משלוח חינם ע"י דואר ישראל, ללא כל הזמנות מינימום ,חריגים או מיוחדים,לשלל המדינות בעולם. מעקב חבילות אונליין ללא הרשמה באתר: בדוק את המצב ומיקום של החבילה שלך
- הנחות ומבצעים
הרשמו בחנות שלנו ובאופן אוטומטי קבלו הנחה קבועה של 3% על כל המוצרים
- ייעוץ קוסמטיקאית
לא בטוחים לגבי הבחירה שלך? שאלו קוסמטיקאית מקצועית בצ'אט-אונליין (בתחתית הדף) או התקשרו בטלפון (9:00-21:00): 058-335-2546
נושאי שאלות ותשובות
-
+ ?פעם הראשונה באתר - עזרה למצטרפים חדשים
הזמנה
לעשות הזמנה (רכישה) בחנות שלנו FeelBe.com לא קשה. כדי למצוא את המוצר הנכון ולשים אותו בסל אין צורך להירשם. רישום נדרש, כשאת\ה ניגש\ת לקופה לבחירת תשלום ושיטת משלוח. אנחנו מקבלים הזמנות רק דרך אתר האינטרנט שלנו. אנחנו לא מקבלים הזמנות באמצעות דואר אלקטרוני, טלפון או פקס. לאחר שתבצע\י את ההזמנה, המערכת שלנו תהודיע לך בדוא"ל על כל שלבי הזמנה, ותכוון אותך איפה וכמה להעביר כסף כדי לשלם עבור ההזמנה, אם תבחר בשיטת התשלום המתאימה.
חיפוש מוצר
קודם כל את\ה צריך\ה למצוא את המוצר שאת\ה רוצה לקנות. תיבת החיפוש נמצאת בחלק העליון של כל דף. ניתן גם להשתמש בחיפוש המתקדם, או לדפדף בקטלוגים. מציאת המוצר הרצוי ברשימה של מוצרים, ניתן לעבור לדף עם המוצר הזה על ידי לחיצה על הכותרת שלו. את\ה יכול להעריך עד כמה המוצר מתאים לך מהמידע המסופק עם הפריט (תמונה, נתוני של היצרן, המרכיבים וכו'), כמו גם מידע שפורסם על ידי מבקרים (הערכה, דעות). כמו כן, את\ה יכול\ה לראות את קצב מכירות של המוצר ומה בדרך כלל קונים יחד עם מוצר זה מבקרים האחרים. תחת השם המוצר תוכלו לראות את נוכחותו במלאי החנות.
הוספת מוצר לסל
כשאת\ה רוצה להזמין (לקנות) פריט, בחר\י את הכמות הרצויה של מוצרים ולחץ\י על כפתור "הוסף לסל" הממוקם מתחת למחיר שלו. מוצר זה יתווסף לסל. את\ה יכול להמשיך את הבחירה שלך או ללכת לסל קניות לקופה מאוחר יותר.
ניהול הסל
בסל את\ה יכול\ה לשנות את מספר מוצרים (לדוגמא, אם את\ה צריך\ה שני עותקים במקום אחד), להסיר את כל סחורה או לשים כמה מוצרים בעתיד, ולא לחפש אותם בפעם הבאה שאת\ה רוצה להזמין אותם. כאשר הסל הוא בדיוק מה שאת\ה צריך, לחץ\י על כפתור "לקופה". את\ה תתבקש\י להירשם.
הרשמה
כדי להירשם, עליך להזין את כתובת דואר האלקטרוני שלך (e-mail) והסיסמה. אם את\ה נרשם\ת בפעם הראשונה, לחץ\י על "אני - משתמש חדש". אנא שים\י לב כי לכתובת הדוא"ל שציינת, תגיעו כל ההודעות הקשורות לשלבי טיפול בהזמנה שלך. בעתיד, את\ה יכול\ה תמיד לשנות את כתובת הדוא"ל שציינת בעת ההרשמה. המערכת בודקת קיום כתובת הדואר האלקטרוני, ואם היא אינה זמינה או לא קיימת, לא תוכל\י למלא את ההזמנה שלך. במקרה זה תתבקש\י להזין כתובת חילופית או בדק\י את נכונות הכתיבה של כתובת דוא"ל שלך.
כתובת למשלוח
אנו מספקים הזמנות לכל המדינות והאזורים בעולם. ציין את הכתובת שאליה אתה רוצה לקבל את ההזמנה שלך. באפשרותך להזין כתובות מרובות, ולאחר מכן לבחור את הרצוי, ולהגדיר את הכתובת הראשית, אשר נכנסה כברירת מחדל בעת ההזמנה. כדי להימנע משגיאות, בצע\י את ההוראות בקפידה. יש כמה הגבלות על המשלוח של סחורה. כדי להמשיך, לחץ\י על "המשך".
שיטת המסירה
בדף "אמצעי תשלום ומשלוחים" את\ה תראה כל השיטות משלוח זמינות לאזור שנבחר (ארץ, אזור): דואר, שירות שליחים, וכו'. בחזית של כל שיטה יצוין את הערך של ההזמנה עם עלות המשלוח באופן שבחרת. בחר\י את המתאים לך ביותר. כדי להמשיך, לחץ\י על "עדכון סכום הכולל ".
שיטת תשלום
אנו מקבלים תשלום בהעברה בנקאית, כרטיסי אשראי ומערכות תשלומים אלקטרוניים. בחר את שיטת תשלום עבור האזור ושיטת האספקה נבחר. כדי להמשיך, לחץ על "המשך".
אישור הזמנה
בדוק\י את התוכן של ההזמנה שלך, כמו גם את כל המידע שהזנת בשלבים הקודמים. אם משהו משתבש, את\ה יכול\ה לשנות את הכמות של סחורות בשורה של שם המוצר, או על ידי לחיצה על "הסר פריט" לצד המוצר. אם יש לך כרטיס הנחה (קופון), ניתן להזין אותו בשורה "קופון הנחה " וללחוץ על "הפעל קופון". תוכל\י לקרוא את תנאי שירות שלנו. כאשר את\ה מוכן\ה להזמין, לחצ\י על "השלם הזמנה". את\ה תעבור\י לדף הבא כדי לבחור את שיטת תשלום. לאחר מכן, לחץ\י על "הזמן עכשיו". עם השלמת התשלום תקבל\י מספר הזמנה שלפיו בעתיד תוכל\י למצוא את ההזמנה שלך בדף האישי "החשבון שלי" ולברר את מעמדו. אחרי כמה זמן תקבל\י אישור בדוא"ל שציינת כי ההזמנה התקבלה על ידי החנות שלנו. מכתב הבא אנו נשלח עם המוצרים שאנו מוכנים לשלוח ונציין את הפרטים להעברה בנקאית. והמכתב האחרון שאת\ה תקבל\י כשההזמנה נשלחה לכתובתך.
מעקב הזמנה
אם את\ה רוצה לבדוק את המצב ההזמנה או לשנות אחת הההגדרות שלה, צריך לעבור לדף האישי שלך, פשוט לחץ\י לחיצה כפולה על "החשבון שלי" הממוקם בכותרת ליד הסל בפינה הימנית העליונה של כל הדפים של האתר.
+ אני לא מצליח להיכנס לחשבון שלי! - המערכת אינה מקבלת את שם המשתמש או את הסיסמתך
ברוב המקרים זה נובע בגלל טעות בעת הזנת כתובת הדוא"ל או את הסיסמתך בכניסה לאתר (למשל, לחצתם על Caps Lock או לחצתם פעמיים על אותו לחצן). תנסו להכנס שוב.
אם שכחת את הסיסמתך, לחץ על "שכחתי את הסיסמה". תתבקש להזין את כתובת הדואר האלקטרוני שמסרת בעת ההרשמה. אם תזין את הכתובת הנכונה עליו יישלח קישור לדף בו תוכל לשנות את הסיסמתך.
+ כיצד לפנות אלינו? - אני לא מצליח ליצור איתכם קשר
כדי לתקשר איתנו בעניין ההזמנה שביצעת, תעבור\י לשורת ההזמנה ברשימת ההזמנות שלך והשתמש\י בקישור בצד הימין "שאלות על ההזמנה זאת?".
בנושאים שאינם קשורים להזמנה את\ה יכול\ה להשתמש בטופס קשר (שאילתה) בדף "שירות ותמיכה".
אם את\ה שולח\ת בקשה, אבל לא מקבל\ת תשובה (לדוגמא, בצעת את ההזמנה, אך לא קיבלת הודעה אוטומטית בדואר אלקטרוני), יתכנו סיבות הבאות:
- הכנסתם כתובת הדוא"ל לא חוקית או לא נכונה ברישום או בשאילתה
- ספק אינטרנט או תוכנת דוא"ל שלך חוסמים לקבל הודעות מדוא"ל FeelBe.com
- המכתב שלך לא עונה לכללים שלנו (ראה להלן).
במקרה שגיליתם כי הדואר מ-FeelBe.com באמת חסום, צריך לבדוק את הגדרות בדוא"ל שלכם או ליצור קשר עם ספק האינטרנט.
אם השאלות ששאלתם היו קשורות להזמנות, ניתן לראות את התשובות שלנו ישירות באתר.
שים לב שאנחנו לא מגיבים למכתבים של שאלות שאינם קשורות לשירותים הניתנים על ידי FeelBe.com. כמו כן, אנו לא מגיבים למכתבים המכילים ביטויים פוגעניים, גסים.
+ כיצד ניתן לבדוק את מצב ההזמנה שלי? - מה המעמד ההזמנה שלי? איפה ההזמנה שלי?
בצעת את ההזמנה, אבל לא יודע\ת מה מעמד שלה (מה לעשות אם לא קיבלת כל מסר מאיתנו על הזמנה)?
1. קודם כל, עבור\י לדף האישי שלך ("החשבון שלי"), ודא\י שההזמנה שלך התקבלה על ידי המערכת, תברר\י את הסטטוס הנוכחי של ההזמנה שלך ותבדוק\י את ההיסטוריה שלה. הסטטוס יכול להיות:
א) "נכנס למחלקת המכירות" - הזמנה התקבלה ע"י המערכת לעיבוד נתונים. כל הזמנה תעבור את השלב הזה.
ב) "התקבל לביצוע" - הזמנה נצפתה ע"י המפעיל, נבדקה ואושרה לעבודה. אםל הזמנה אין סטטוס הזה, זה אומר שהמפעיל חשב כי אחד הנתונים של הזמנה עשוי להכיל שגיאה. במקרה זה, אתה תקבל מסר בדואר אלקטרוני כדי להבהיר כמה נתונים. במכתב זה תוכל לראות הוראות מפורטות על מה לעשות.
ג) "הרכבת הזמנה" - מוצרים של הזמנה נמשכו מהמלאי ו / או הוזמנו מהספקים.
ד) "תשלום התקבל" - תשלום שבצעת (ייתכן שיש כמה) הגיע לחשבון הבנק שלנו ונכנס לתוך מערכת הנתונים.
ה) "הזמנה נשלחה באופן מלא או באופן חלקי" - הההזמנה התקבלה בדואר או על ידי שליח. אלו מוצרים נשלחו בהזמנה זו, אתם תוכלו לראות בהודעת הדואר האלקטרוני שתישלח באותו הרגע שבו הזמנה מקבלת סטטוס הזה.
ו) "לשנות את ההזמנה" - הזמנה כזאת ניתנת לשינוי, היא יכולה להיות משולבת עם הזמנות אחרות (עם פרמטרים זהים), ניתן לשלוח את הסחורה מוכנה לפני אחרים ולהסיר חלק מהסחורות מהסדר.
ז) "הזמנה דורשת את תשומת לבך" - בהזמנה ישנם מוצרים שלא ניתן לשלוח ברגע זה. אתה צריך להכנס לתוך הזמנה, וכדי לתת הוראות לעיבוד נוסף שלה.
2. שים לב למכתב האישור שאנו שולחים באופן מיידי לאחר שאשרת את ההזמנה שלך.במכתב ליד כל מוצר שהוזמן מופיע סימן למועד המשוער של משלוח הסחורות.
לדוגמא:
שלום ישראל ישראל!
תודה על ההזמנה שלך באתר FeelBe.com. ברגע שהזמנה תישלח, ואנו שולחים לך הודעת דוא"ל עם קישור שבו אתה יכול לעקוב אחר תהליך המשלוח. אתה תמיד יכול לבדוק את מצב ההזמנה שלך באינטרנט על ידי ביקור בחשבון שלך. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי ההזמנה שלך, אנא פנה אלינו בsales@feelbe.com או להתקשר 058-335-2546 בימי חול 9:00-18:00.
להלן מידע על ההזמנה שלך.
הזמנה # 100000004 (נוסד 26 פבואר 2014 23:28:58 IST)
שיטת משלוח: שיטת תשלום: מידע על משלוח: מידע על המשלם: דואר שליחים
מסירה ביד
1-3 ימים
העברה בנקאית ישראל ישראל
רח. רבינוביץ 2 /1
תל אביב,
123456 ישראל
טל.: 0541234567
ישראל ישראל
רח. רבינוביץ 2 /1
תל אביב,
123456 ישראל
טל.: 0541234567
התאריך עשוי להשתנות, אז אל דאגה. בכל מקרה, השליח מודיע מראש על מועד מסירה המדויק בישראל על ידי שיחת טלפון. עם זאת, אם לפני המועד האחרון שצוין במכתבך לא קיבלת הודעה מאתנו על שליחת את ההזמנה, נא לבדוק את הדוא"ל שלך. אולי התבקשת לציין את הכתובת של הזמנת משלוח, שם נמען או פרטי כרטיס אשראי. במקרים בהם יש לנו ספקות לגבי הדיוק של המידע שנמסר לנו, אנו נפסיק את הביצוע ההזמנה כדי לקבל אישור מהקונה (ראה סטטוס הזמנה).
אם לא קיבלתם יותר מכתבים מאתנו, אבל ההזמנה עדיין לא נשלחה והמועד האחרון למשלוח עבר, זה אומר שהמוצרים הוזמנו מהספק, אבל לא הגיעו ממנו. במקרה זה, על פי הכללים של החנות שלנו, אנו ממשיכים להזמין מוצרים מספקים אחרים, תוך שלושה שבועות ממועד הזמנה. אם המוצרים לא יתקבלו תוך שלושה שבועות, נודיע לך ונציע את האפשרויות הבאות:
- תמשיך לחפש את מוצרים לעוד שלושה שבועות,
- לבטל את ההזמנה ולהחזיר את הכסף לחשבון הבנק שלך (במדינות מסוימות, בניכוי העמלת העברה).
הערה: החזר עבור תשלום בכרטיס האשראי אינו נדרש, שכן הפעולת חיוב הכסף מכרטיס האשראי מתבצעת רק לפני משלוח הסחורה, ובמקרה זה לא נעשה.
+ איך לשלם ולקבל פריט? - תשלום ומשלוח של מוצרים
אנו שולחים מוצרים לכל מקום בעולם באמצעות דואר, כמו גם מקבלים את שיטות תשלום הבאות:
- העברה בנקאית, מידע מפורט על כל מדינה מוצגת בעת ביצוע הזמנה בעמוד "שיטת תשלום".
- כרטיסי אשרא VISA, Eurocard/MasterCard (כל המדינות)
- תשלומים אלקטרוניים PayPal Website Payments Standard.
תתבקש לבחור את שיטת תשלום ומשלוח זמינה עבור האזור שלך במהלך ביצוע הזמנה (עם כל ההסברים הדרושים).
+ כיצד אני יכול למצוא את המוצר המתאים? - חיפוש פריט מתאים
שורה לחיפוש פשוט נמצאת בפינה הימנית העליונה של כל עמוד. באפשרותך להגביל את הבחירה לקטגוריה אחת (לדוגמא, רק פנים) או לחפש בכל מקום. חיפוש פשוט נערך לפי שם המוצר, מותג או כל מילה שאתה מקליד במחרוזת החיפוש. החיפוש מתבצע בהיחשב לשגיאות האפשריות בכתב. האפשרות זו שימושית כאשר אתה לא בטוח בכותרת. ניתן למיין את תוצאות חיפוש לפי דירוג והערכת קונים, מחיר, שם, זמינות במלאי.
ניתן גם לחפש את מוצר ספציפי, פשוט על ידי סריקת קטלוגים בתפריט הראשי של כל עמוד. לדוגמא, בכניסה לקטגוריית "פנים", תוכלו לראות את תת-קטגוריות "קרמים וסרומים","מי פנים" וכד'. במעבר לדף מוצר, בפינה השמאלית העליונה תוכלו לראות קישורים לקטלוגים שהפריט שייך להם, ותוכלו לראות מוצרים אחרים בקטלוגים האלה.
כאשר מצאת המוצר הנכון ברשימה של כל הפריטים, תעבור לדף עם המוצר הזה על ידי לחיצה על הכותרת שלו. אתה יכול להעריך עד כמה הוא מתאים לך לפי המידע המסופק עם הפריט (תמונה, נתוני היצרן, מפרט וכו'), כמו גם מידע שפורסם על ידי מבקרים (הערכה, דעות).
+ אני שילמתי עבור הסחורה וקיבלתי אישור שההזמנה שלי נשלחה בדואר, עבר חודש, אך מעולם לא קיבלתי את המשלוח. מה עליי לעשות? - זמן אספקה הממוצע דואר מישראל למדינה אחרת - 2 שבועות, אבל, למרבה הצער, עיכובים אפשריים.
אם לאחר חודש ממועד המכתב על משלוח של ההזמנה, לא קיבלתם הודעה על ההגעתה, אנא תפנו לסניף הדואר שלך. בתום חודש אחד ממועד משלוח ההזמנה, שלחו לנו דוא"ל ואנו נעביר דרישת חיפוש בשירותי הדואר. על תוצאות החיפוש, אנו נודיע לאחר קבלת התגובה לבקשתנו.
על פי הניסיון שלנו, האובדן של החבילה הוא מאוד נדיר. באמת יכול לקרות:
- עיכוב של עד חודשים, על פי מסיבות שמעבר לשליטתנו;
- החזרת חבילה למחסן שלנו, במידה לא קיבלת את ההזמנה שלך בסניף הדואר שלך במשך חודש. הסיבה הנפוצה ביותר לכך היא כתובת השגוייה (שגיאות במספרים, השימוש באותיות קיריליות עבור משלוחים בינלאומיים וכד').
- העצה שלנו: להיות זהיר בעת מילוי הכתובת ולוודא כי היא יודעה ונכונה בסניף הדואר שלך.
+ האם אני יכול לעשות הזמנה לכתובת אחרת? - את\ה יכול\ה ליצור כל מספר כתובות למשלוח ולבחור בכל הזמנה את זאת שאת\ה מעדיף\פה באותו הרגע. אם ברצונכם לשלם במדינה אחת, ולארגן משלוח במדינה אחרת, את\ה יכול\ה לעשות זאת בלי ההתערבות שלנו בעת תשלום באמצעות כרטיס אשראי או כסף אלקטרוני.
+ אני גר בחו"ל, האם אני יכול להשתמש בשירותים של החנות שלכם? איך אני יכול לשלם עבור ההזמנה שלי? - כן, אנחנו שולחים הזמנות לכל המדינות בהן יש שירותי הדואר משותפים. ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית, כרטיס אשראי או באמצעות מערכות תשלום אלקטרוניות.
+ אני רוצה להזמין מוצרים למכוני יופי והפצה. האם תוכלו לשלוח מסמכים הרשמיים להנהלת חשבונות? - כן, כמובן תקבלו את כל המסמכים הנדרשים יחד עם ההזמנה שלך. כדי לעשות זאת צריך לבצע את ההזמנה שלך כ"ישות משפטית" ולציין את כל הפרטים הנדרשים של החברה. שים לב, שאם אתה לא ממלא תחומים אלה, המסמכים הרלוונטיים לא יישלחו. מידע נוסף אודות הזמנת סחורות לחברה תוכל לקבל במחלקת המכירות.