עקב התפרצות נגיף Coronavirus (COVID-19), מגבלות על תחבורה בינלאומית, תנועה באזורים בודדים ובקרת גבולות עשויות להשפיע על זמן האספקה. צוות FeelBe עובד עם כמה מפעילי דואר בכדי להעביר חבילות במהירות האפשרית. אנו מעריכים את סבלנותך והבנתך.

נושאי שאלות ותשובות

+ ?פעם הראשונה באתר
+ אני לא מצליח להיכנס לחשבון שלי!
+ כיצד לפנות אלינו?
+ כיצד ניתן לבדוק את מצב ההזמנה שלי?
+ איך לשלם ולקבל פריט?
+ כיצד אני יכול למצוא את המוצר המתאים?
+ אני שילמתי עבור הסחורה וקיבלתי אישור שההזמנה שלי נשלחה בדואר, עבר חודש, אך מעולם לא קיבלתי את המשלוח. מה עליי לעשות?
+ האם אני יכול לעשות הזמנה לכתובת אחרת?
+ אני גר בחו"ל, האם אני יכול להשתמש בשירותים של החנות שלכם? איך אני יכול לשלם עבור ההזמנה שלי?
+ אני רוצה להזמין מוצרים למכוני יופי והפצה. האם תוכלו לשלוח מסמכים הרשמיים להנהלת חשבונות?