יש לי בעיית תשלום בהזמנה שלי, מה עלי לעשות?
אם אתם רואים את הסטטוס "בעיית תשלום" באחת מההזמנות שלכם, זה אומר שיש בעיה בפרטי התשלום שנשלחו. כדי לפתור את הבעיה, לחצו על ההזמנה ובדוקו את פרטי התשלום. ודאו שתאריך התפוגה וכתובת החיוב נכונים, וודאו שיש לכם מספיק כסף בחשבון או אם יש איזשהי מגבלה בחשבון.
אם הבעיה נמשכת גם לאחר בדיקת פרטים אלה, צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת סיוע. הצוות שלנו ישמח לעזור לך לפתור את הבעיה ולהשלים את ההזמנה שלך.
















Login and Registration Form