תשלומים

כיצד אקבל את ההחזר שלי לאחר שאבקש זאת?

שיטת ההחזר תהיה תלויה באופן שבו שילמת במקור עבור ההזמנה שלך. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי או חיוב, ההחזר יועבר בחזרה לאותו כרטיס. אם שילמת באמצעות PayPal, ההחזר יזוכה בחזרה לחשבון ה-PayPal שלך.

כיצד להחיל קוד קופון?
לאחר בחירת הפריטים שברצונכם לרכוש, עברו אל "הסל שלי" ומצאו את התיבה שכותרתה "יש לך קוד הנחה? הזן אותו כאן". הקלדו את הקוד שלכם ולחצו על "הוסף" כדי להחיל את ההנחה.
יש לי בעיית תשלום בהזמנה שלי, מה עלי לעשות?
אם אתם רואים את הסטטוס "בעיית תשלום" באחת מההזמנות שלכם, זה אומר שיש בעיה בפרטי התשלום שנשלחו. כדי לפתור את הבעיה, לחצו על ההזמנה ובדוקו את פרטי התשלום. ודאו שתאריך התפוגה וכתובת החיוב נכונים, וודאו שיש לכם מספיק כסף בחשבון או אם יש איזשהי מגבלה בחשבון.
אילו מטבעות תשלום זמינים לביצוע הזמנות?
אנו ב-FeelBe שואפים להפוך את תהליך ההזמנה לנוח ככל האפשר עבור לקוחותינו. לכן אנו מציעים מגוון שיטות תשלום מקוונות, כולל 8 מטבעות שונים לבחירה.
האם יחויב במע"מ?
אם אתם מקבלים את ההזמנה שלכם מחוץ לישראל, אתם עשויים להיות כפוף למסי יבוא ומסים, כולל מע"מ, או חיובים אחרים ישירות לרשויות המכס המקומית שלכם.
אנא שימו לב שרק משתמשים מחוברים יכולים לשלוח שאלות