מְסִירָה
Important questions concerning delivery.
קיבלתי פריט פגום. מה עלי לעשות?
האם קיבלת בהזמנה פריט פגום? אנחנו מצטערים לשמוע את זה. ב-FeelBe, אנו גאים במוצרים שלנו, ואנחנו רוצים שתהיה מרוצה לחלוטין מהרכישה שלך. נא לא לזרוק את הפריט, מכיוון שאנו עשויים להזדקק לתמונות של הנזק כדי למנוע את הישנותו.
האם אוכל להזמין לכתובת משלוח אחרת?
בוודאי. במהלך תהליך התשלום, תוכלו לבחור כתובת למשלוח, שיכולה להיות כתובת שנשמרה בעבר או כתובת חדשה. אם ברצונכם להוסיף כתובת חדשה, פשוט לחצו על 'הוסף כתובת חדשה'.
מה עלי לעשות אם חסר פריט בהזמנה שלי?
אנו מתנצלים על הפריט החסר בהזמנה שלך. לפני פנייה לצוות שירות הלקוחות שלנו, אנא הקדש רגע כדי לבדוק את הדברים הבאים...
קיבלתי את הפריט הלא נכון. מה עלי לעשות?
אנו מתנצלים על אי הנוחות הנגרמת עקב קבלת הפריט הלא נכון. למרות שאנו מקפידים על מילוי הזמנות בצורה מדויקת, טעויות אכן קורות. אנא פנה לצוות שירות הלקוחות שלנו דרך החשבון שלך עם הפרטים הבאים:
אנא שימו לב שרק משתמשים מחוברים יכולים לשלוח שאלות










Login and Registration Form