קיבלתי את הפריט הלא נכון. מה עלי לעשות?
אנו מתנצלים על אי הנוחות הנגרמת עקב קבלת הפריט הלא נכון. למרות שאנו מקפידים על מילוי הזמנות בצורה מדויקת, טעויות אכן קורות. אנא פנה לצוות שירות הלקוחות שלנו דרך החשבון שלך עם הפרטים הבאים:
- 1. מספר ההזמנה שלך
- 2. מידע על הפריט השגוי שקיבלת (כולל תמונה ברורה, אם אפשר)
- 3. אישור על הפריט הנכון שהזמנת
- 4. כתובת הדוא"ל המשויכת להזמנה שלך
לאחר שנחקור את הבעיה, נודיע לך על הצעדים הבאים שלנו באמצעות דוא"ל. אנא הימנע מסילוק הפריט עד שנפתור את הבעיה.
















Login and Registration Form