נשאל תכופות
פעם ראשונה ב-Feelbe
ההזמנה מהחנות שלנו היא קלה. אינך צריך להירשם כדי למצוא ולהוסיף מוצרים לסל שלך. עם זאת, נדרשת הרשמה במהלך תהליך התשלום בעת בחירת אמצעי תשלום ומשלוח. שימו לב שאנו מקבלים רק הזמנות דרך האתר שלנו ולא באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון.
אני לא יכול\ה להיכנס לחשבון FeelBe שלי. מה אני יכול לעשות?
במקרים רבים, הסיבה לבעיה זו היא כי ייתכן שעשית שגיאה בעת הזנת כתובת הדוא"ל או הסיסמה שלך במהלך תהליך ההרשמה. לדוגמה, ייתכן שלחצת בטעות על כפתור ההרשמה פעמיים או הזנת מידע שגוי. כדי לפתור זאת, פשוט הירשם שוב.
איך אני בודק\ת את מצב ההזמנה שלי?
כדי לבדוק את הסטטוס של הזמנה בחנות אינטרנט של FeelBe, לקוחות צריכים להיכנס לחשבון שלהם ולעבור לקטע "החשבון שלי". משם, הם יכולים לראות את היסטוריית ההזמנות שלהם ולראות את הסטטוס הנוכחי של כל הזמנה, בין אם היא נשלחה או עדיין בעיבוד. לקוחות יקבלו גם עדכונים בדוא"ל לגבי ההזמנה שלהם, כולל הודעת דוא"ל לאישור הזמנה כאשר הם מבצעים את ההזמנה שלהם ודוא"ל אישור משלוח עם מספר מעקב כאשר ההזמנה שלהם נשלחה. אם לקוחות לא קיבלו אימייל אישור הזמנה, עליהם לבדוק את כתובת הדואר האלקטרוני ואת תיקיית הספאם שלהם, וליצור קשר עם שירות הלקוחות במידת הצורך, תוך ציון שמם המלא ואת התאריך והשעה של ההזמנה כדי לסייע בטיפול בבקשתם.
כיצד אוכל להירשם לקבלת מבצעים מיוחדים?
במהלך תהליך ההרשמה, אתם יכולים לבחור לקבל את ההצעות והמבצעים הבלעדיים שלנו. אם אתם כבר רשומים אך לא מקבלים את המיילים שלנו, אתם יכולים להיכנס לחשבונכם ולעדכן את 'העדפות האימייל' שלכם כדי להתחיל לקבל אותם.
מה התהליך לביטול ההזמנה שלי?
אם אתם צריכים לבטל את ההזמנה שלכם, פשוט נווטו לקטע ההזמנות שלך ובחרו את ההזמנה שברצונכם לבטל.
מְסִירָה
האם אוכל להזמין לכתובת משלוח אחרת?
בוודאי. במהלך תהליך התשלום, תוכלו לבחור כתובת למשלוח, שיכולה להיות כתובת שנשמרה בעבר או כתובת חדשה. אם ברצונכם להוסיף כתובת חדשה, פשוט לחצו על 'הוסף כתובת חדשה'.
קיבלתי פריט פגום. מה עלי לעשות?
האם קיבלת בהזמנה פריט פגום? אנחנו מצטערים לשמוע את זה. ב-FeelBe, אנו גאים במוצרים שלנו, ואנחנו רוצים שתהיה מרוצה לחלוטין מהרכישה שלך. נא לא לזרוק את הפריט, מכיוון שאנו עשויים להזדקק לתמונות של הנזק כדי למנוע את הישנותו.
מה עלי לעשות אם חסר פריט בהזמנה שלי?
אנו מתנצלים על הפריט החסר בהזמנה שלך. לפני פנייה לצוות שירות הלקוחות שלנו, אנא הקדש רגע כדי לבדוק את הדברים הבאים...
קיבלתי את הפריט הלא נכון. מה עלי לעשות?
אנו מתנצלים על אי הנוחות הנגרמת עקב קבלת הפריט הלא נכון. למרות שאנו מקפידים על מילוי הזמנות בצורה מדויקת, טעויות אכן קורות. אנא פנה לצוות שירות הלקוחות שלנו דרך החשבון שלך עם הפרטים הבאים:
תשלומים
אילו מטבעות תשלום זמינים לביצוע הזמנות?
אנו ב-FeelBe שואפים להפוך את תהליך ההזמנה לנוח ככל האפשר עבור לקוחותינו. לכן אנו מציעים מגוון שיטות תשלום מקוונות, כולל 8 מטבעות שונים לבחירה.
האם יחויב במע"מ?
אם אתם מקבלים את ההזמנה שלכם מחוץ לישראל, אתם עשויים להיות כפוף למסי יבוא ומסים, כולל מע"מ, או חיובים אחרים ישירות לרשויות המכס המקומית שלכם.
יש לי בעיית תשלום בהזמנה שלי, מה עלי לעשות?
אם אתם רואים את הסטטוס "בעיית תשלום" באחת מההזמנות שלכם, זה אומר שיש בעיה בפרטי התשלום שנשלחו. כדי לפתור את הבעיה, לחצו על ההזמנה ובדוקו את פרטי התשלום. ודאו שתאריך התפוגה וכתובת החיוב נכונים, וודאו שיש לכם מספיק כסף בחשבון או אם יש איזשהי מגבלה בחשבון.
כיצד להחיל קוד קופון?
לאחר בחירת הפריטים שברצונכם לרכוש, עברו אל "הסל שלי" ומצאו את התיבה שכותרתה "יש לך קוד הנחה? הזן אותו כאן". הקלדו את הקוד שלכם ולחצו על "הוסף" כדי להחיל את ההנחה.
כיצד אקבל את ההחזר שלי לאחר שאבקש זאת?
שיטת ההחזר תהיה תלויה באופן שבו שילמת במקור עבור ההזמנה שלך. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי או חיוב, ההחזר יועבר בחזרה לאותו כרטיס. אם שילמת באמצעות PayPal, ההחזר יזוכה בחזרה לחשבון ה-PayPal שלך.
.
Login and Registration Form