איך אני בודק\ת את מצב ההזמנה שלי?
לאחר שביצעתם הזמנה ב-FeelBe, אתם עשויים לתהות כיצד לבדוק את הסטטוס שלה.
הנה כמה שלבים פשוטים שיעזרו לכם לעקוב אחר ההזמנה שלכם:
1. היכנס לחשבון שלך: עבור אל "החשבון שלי" והיכנס לחשבון שלך עם כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך.
2. בדוק את היסטוריית ההזמנות: לאחר שתתחבר, תוכל לראות את היסטוריית ההזמנות שלך. תוכל לראות את הסטטוס של כל הזמנה שביצעת, כולל אם היא נשלחה או עדיין בעיבוד.
3. חפש עדכונים באימייל: תקבל מאיתנו עדכונים בדוא"ל לגבי ההזמנה שלך. כאשר אתה מבצע הזמנה, תקבל דוא"ל אישור הזמנה. אם ההזמנה שלך נשלחה, תקבל דוא"ל אישור משלוח עם מספר מעקב.
אם לא קיבלת דוא"ל אישור הזמנה, אנו ממליצים לך:
* לוודא שכתובת הדוא"ל שהזנת בעת ביצוע ההזמנה נכונה
* לבדוק בתיקיית הספאם של חשבון הדואר האלקטרוני שלך. אם דוא"ל אישור ההזמנה אינו נמצא בתיקייה זו, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו על ידי לחיצה על צור קשר בתחתית העמוד
כדי לעזור לנו לעבד את ההזמנה שלך, הקפד לספק את הפרטים הבאים:
* שמך המלא
* התאריך והשעה שבהם ביצעת את ההזמנה שלך
אם יש לך שאלות כלשהן לגבי ההזמנה שלך, אנא אל תהסס לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו. אנחנו כאן כדי לעזור!
















Login and Registration Form