נשאל תכופות
Frequently asked questions to learn before contacting support.
מה התהליך לביטול ההזמנה שלי?
אם אתם צריכים לבטל את ההזמנה שלכם, פשוט נווטו לקטע ההזמנות שלך ובחרו את ההזמנה שברצונכם לבטל.
פעם ראשונה ב-Feelbe
ההזמנה מהחנות שלנו היא קלה. אינך צריך להירשם כדי למצוא ולהוסיף מוצרים לסל שלך. עם זאת, נדרשת הרשמה במהלך תהליך התשלום בעת בחירת אמצעי תשלום ומשלוח. שימו לב שאנו מקבלים רק הזמנות דרך האתר שלנו ולא באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון.
אני לא יכול\ה להיכנס לחשבון FeelBe שלי. מה אני יכול לעשות?
במקרים רבים, הסיבה לבעיה זו היא כי ייתכן שעשית שגיאה בעת הזנת כתובת הדוא"ל או הסיסמה שלך במהלך תהליך ההרשמה. לדוגמה, ייתכן שלחצת בטעות על כפתור ההרשמה פעמיים או הזנת מידע שגוי. כדי לפתור זאת, פשוט הירשם שוב.
איך אני בודק\ת את מצב ההזמנה שלי?
כדי לבדוק את הסטטוס של הזמנה בחנות אינטרנט של FeelBe, לקוחות צריכים להיכנס לחשבון שלהם ולעבור לקטע "החשבון שלי". משם, הם יכולים לראות את היסטוריית ההזמנות שלהם ולראות את הסטטוס הנוכחי של כל הזמנה, בין אם היא נשלחה או עדיין בעיבוד. לקוחות יקבלו גם עדכונים בדוא"ל לגבי ההזמנה שלהם, כולל הודעת דוא"ל לאישור הזמנה כאשר הם מבצעים את ההזמנה שלהם ודוא"ל אישור משלוח עם מספר מעקב כאשר ההזמנה שלהם נשלחה. אם לקוחות לא קיבלו אימייל אישור הזמנה, עליהם לבדוק את כתובת הדואר האלקטרוני ואת תיקיית הספאם שלהם, וליצור קשר עם שירות הלקוחות במידת הצורך, תוך ציון שמם המלא ואת התאריך והשעה של ההזמנה כדי לסייע בטיפול בבקשתם.
כיצד אוכל להירשם לקבלת מבצעים מיוחדים?
במהלך תהליך ההרשמה, אתם יכולים לבחור לקבל את ההצעות והמבצעים הבלעדיים שלנו. אם אתם כבר רשומים אך לא מקבלים את המיילים שלנו, אתם יכולים להיכנס לחשבונכם ולעדכן את 'העדפות האימייל' שלכם כדי להתחיל לקבל אותם.
אנא שימו לב שרק משתמשים מחוברים יכולים לשלוח שאלות










Login and Registration Form