מה עלי לעשות אם חסר פריט בהזמנה שלי?

אנו מתנצלים על הפריט החסר בהזמנה שלך. לפני פנייה לצוות שירות הלקוחות שלנו, אנא הקדש רגע כדי לבדוק את הדברים הבאים:

  • ייתכן ששלחנו את הפריטים שלך בחבילות נפרדות. אנא בדוק את הדוא"ל שלך כדי לראות אם פריטים יגיעו בנפרד.
  • תוכל גם לבדוק אם ההזמנה שלך פוצלה למספר חבילות על ידי ביקור בקטע 'ההזמנות שלי'.
  • אם ביצעת מספר הזמנות בתוך מסגרת זמן קצרה שמתאימות למשלוח חינם ונשלחות לאותה כתובת, ייתכן שהן שולבו או פוצלו למספר חבילות. אתה יכול לבדוק אם פרטי המעקב עבור כל הזמנה זהים.

אם פריט עדיין חסר, אנא צור איתנו קשר תוך 30 יום מהמשלוח, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לעזור .

אנא שימו לב שרק משתמשים מחוברים יכולים לשלוח שאלות