קיבלתי פריט פגום. מה עלי לעשות?

האם קיבלת פריט פגום בהזמנה שלך? אנחנו מצטערים לשמוע את זה. ב-FeelBe, אנו גאים במוצרים שלנו, ואנחנו רוצים שתהיה מרוצה לחלוטין מהרכישה שלך. נא לא לזרוק את הפריט, מכיוון שאנו עשויים להזדקק לתמונות של הנזק כדי למנוע ממנו לקרות שוב.

כדי לדווח על פריט פגום, אנא צור איתנו קשר. לאחר שנחקור את הנושא, נודיע לך מה אנחנו מתכננים לעשות בהמשך על ידי שליחת דוא"ל.

אנא שימו לב שרק משתמשים מחוברים יכולים לשלוח שאלות